Hidden Magic


Am descoperit Hidden Magic, pe vremea cand nu stiam prea multe despre lucrul cu polimer. Mi-a placut ceea ce se poate realiza si am salvat pentru vremea cand voi deveni ceva mai experimentata. Evident ca am uitat de tehnica, pana de curand, cand am vazut cateva seturi lucrate in acest stil.

Am suprapus mai multe culori iar pentru texturare am folosit un mileu de macrame. Pandantivele sunt puse pe ata cerata – negru, beumarin si lant bronz.

Seturi realizate cu resturile taiate din placa texturata.

Set cu un singur strat. Culorile sunt asezate una langa alta si slefuite dupa coacere.

Hidden Magic - un strat

4 gânduri despre „Hidden Magic

Lasă un răspuns

