Seturi tehnica Millefiori cane


2 gânduri despre „Seturi tehnica Millefiori cane

  1. Foarte frumoase! Imi place in special primul set, dar si al doilea e foarte frumos (cred ca imi place mai mult forma 😀 ). Ai folosit cumva Fimo Translucent?
    Oricum – imi place mult cum ti-a iesit cane-ul – de mult vreau sa incerc si eu floarea asta.

  2. Multumesc mult, Andreea!
    Am folisit Cernit translucent iar cane-ul este facut cu ceva timp in urma…cred ca prin primavara trecuta. Mai am sa fac din el multe si marunte.

Lasă un răspuns

