Seturi sidefate


Am incercat sa fac niste bijuterii texturate si pentru ca nu am matrite de texturare, am improvizat folosind niste mileuri din macrame, scoase de multa vreme din uz. Au iesit aceste seturi cu aspect vintage, spunea cineva care le-a vazut inaintea acestei postari. Pe mine ma duc cu gandul la mare, scoici batute de valuri, imprastiate pe o plaja pustie. Care este primul vostru gand cand le vedeti?

2 gânduri despre „Seturi sidefate

  1. Si pe mine tot la mare ma duc cu gandul, mai ales setul cu margine neagra – cred ca efectul de perla, in combinatie cu nuantele pamantii/naturale sa zic asa. Oricum, eu am zis deja ca ador pandantivul cu floare, dar toate sunt superbe 😀 .

Lasă un răspuns

